Редактиране на профил:
От този екран въвеждате фирмените си данни (или лични, ако сте физическо лице),
адрес и телефон за контакт. Също така ще въведете банковата сметка, на която да получавате
приходите си. Всяко искане за плащане се обслужва към сметката, която е била въведена
по време на заявката за изплащане.
|
|
История на влизанията:
Пълен запис за всяко влизане с вашия акаунт. Съдържа дата, час и IP адрес. Справката се
извършва за избрания период от време.
|
|
Система за онлайн поддръжка:
Организирана на принципа на форумите, чрез тази система винаги може да зададете въпроси,
които ви интересуват. Всяка тема се развива отделно и може да водите различни дискусии с
поддръжката, без опасност да се смесят или объркат.
|

|
Описание на услугите:
Всички услуги, които са дефинирани за вас в системата на SMSPAY.
Виждате префикс, номер, цена на номера и състояние (активно/неактивно).
|
|
Подробно описание на услуга:
Детайлизирана информация за услуга. Освен префикс, номер и цена на номера, ще видите
тип на услугата (url, receive и др.), адрес на приемащия скрипт (ако има такъв), протокол за връзка.
В последната част от панела са показани дяловете, които получавате от услугата. Възможно е да
присъстват и промоционални дялове за определени периоди от време.
|
|
Входящ трафик:
Съдържанието на всички входящи съобщения за избрания интервал от време и избраните услуги.
|
|
Изходящ трафик:
Съдържанието на всички изходящи съобщения за избрания интервал от време и избраните услуги.
|
|
Обобщена информация за трафика:
Представена е таблица за всички избрани услуги за съответния интервал от време.
Виждате броя входящи и изходящи съобщения.
|
|
Търсене на съобщения:
Възможност за претърсване на базата данни от съобщения, които са получени за вас, както и
„неразпознати“ съобщения. Това са тези SMS-и, които не са познати за никоя от дефинираните
услуги.
Можете да търсите по номер на абоната, част от текст на съобщението, или код за неразпозната
заявка. Търсенето по код работи и за съобщения, които в последствие са „припознати“ за вас.
|


|
Приходи:
Представена е таблица с прогнозните ви приходи за избран период от време и услуги. Взимат се под внимание
дяловете, валидни през съответните периоди, както и безплатните отговори.
|
|
Заявка за изплащане и информация за всички плащания:
Това е най-хубавата страница. От тук може да направите заявка за изплащане, както и да се информирате
за вече извършените плащания към вас.
|
|
Статистика и анализ:
Резюме на всички инструменти за статистика и анализ.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|
|
Разпределение по МО:
Разпределение на общия брой съобщения по мобилни оператори.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|
|
Разпределение по номера:
Разпределение на общия брой съобщения по номерата, до които имате достъп.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|
|
Разпределение стойност/оборот:
Разпределение на съобщенията по два признака: стойност и брой.
Представена е и сравнителна графика между стойност и оборот.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|
|
Разпределение по услуги:
Разпределение на общия брой съобщения по услугите ви.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|
|
Разпределение по време:
Разпределение на съобщенията по време: за час от денонощието и ден от седмицата.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|
|
Справка по дни:
Детайлна справка за всички съобщения по дни. Разпределени са по стойност и оператор.
Виждате и графика на броя съобщения по стойност, общ брой и оборот.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|
|
Нови и редовни клиенти:
Представена е графика и таблица с процентите на новите (с 1 SMS) и редовни потребители.
Може да групирате по номер на абоната, или по съдържание на съобщението.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|

|
TOP клиенти:
Анализ на най-редовните клиенти (тези с най-много съобщения).
Може да групирате по номер на абоната, или по съдържание на съобщението.
Важно: Всички статистики и анализи се извеждат за сечението между избрания интервал от време
и избраните услуги.
|
|